پذیره نویسی بانک خاور میانه از 17 تیر

۱۴ تیر ۱۳۹۱ | ۱۷:۰۴ کد : ۳۲۱۷
تعداد بازدید:۳۰۸۳
<br />
مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه سپهر گفت: بانک خاورمیانه از روز شنبه 17 تیر با تعهد پذیره نویسی شرکت تأمین سرمایه سپهر در فرابورس عرضه می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از شرکت تأمین سرمایه سپهر، بهروز زارع،  با اشاره به اینکه  یک میلیارد و 934 میلیون سهم بانک 4000 میلیارد ریالی خاورمیانه اول هفته آینده پذیره نویسی می شود گفت: شرکت تأمین سرمایه سپهر با عنوان متعهد پذیره نویسی و مشاور عرضه سهام  بانک در شرف تأسیس خاورمیانه، ایفای نقش می کند.

وی با تأکید بر اینکه اعضای موسس بانک خاورمیانه مبلغ دو هزار و 65 میلیارد و 491 میلیون ریال را تامین کرده اند، گفت: تعداد یک میلیارد و 934 میلیون و 509 هزار سهم در پذیره نویسی عمومی این بانک عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه سپهر در ادامه یاد آورشد: قیمت هر سهم از سهام بانک طبق قانون تجارت 1000 ریال بوده است و عموم مردم می توانند در این پذیره نویسی شرکت کنند. این درحالی است که 48 شخصیت حقیقی و سه شخصیت حقوقی بالغ بر 206 میلیارد تومان از سرمایه 400 میلیارد تومانی را تامین کرده اند.

زارع مدت پذیره نویسی بانک خاورمیانه را 10 روز اعلام و تصریح کرد : بانک مرکزی روز 23 اسفندماه 1390 مجوز اولیه بانک خاورمیانه را صادر کرد که مجوز پذیره نویسی آن روز 31 خردادماه امسال پس از بررسی های لازم در سازمان بورس صادر شد.

مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه سپهر در پایان اظهار داشت :  این پذیره نویسی بعد از اجازه انتشار اعلامیه پذیره نویسی از سوی اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری تهران در فرابورس  انجام خواهد شد.
 

نظر شما :