یازدهمین پیش‌نشست علمی همایش مجازی ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا برگزار می‌شود

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۱ کد : ۱۹۴۸۲ مهمترین اخبار خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۰۶۱

برگزاری یازدهمین پیش‌نشست علمی ‏همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران
به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری 

به اطلاع می‌رساند یازدهمین پیش‌نشست علمی همایش ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه‌نگاری؛ با موضوع: «سیمای نظام آموزش عالی ایران در دوران پساکرونا» در روز چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه 99 از ساعت 16 الی 18 با حضور سخنرانان زیر:

  • دکتر محمود مهرمحمدی استاد برنامه درسی دانشگاه تربیت مدرس؛ با موضوع: «کرونا و آشنایی‌زدایی از آموزشگری در آموزش‌عالی». (چکیده سخنرانی)
  • دکتر مسعود صفایی‌مقدم استاد فلسفه تعلیم و تربیت دانشگاه شهید چمران؛ با موضوع: «تحلیل ناکامی آموزش‌عالی در شرایط دشوار». (چکیده سخنرانی)
  • دکتر یدا... مهر‌علی‌زاده استاد مدیریت آموزش‌عالی دانشگاه شهید چمران و مدیر اجرایی سازمان مدیریت صنعتی خوزستان؛ با موضوع: «مدیریت راهبردی آموزش‌عالی و دانشگاهی در ایران و حساسیت اقتصادی و اجتماعی در قبال بحران کرونا». (چکیده سخنرانی)
  • دکتر محمدرضا آهنچیان استاد مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرکل برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم؛ با موضوع: «تکلیف‌های ما برای آموزش‌عالی فردا در دنیای پساکرونا». (چکیده سخنرانی)

دبیر علمی همایش: دکتر احمد پاکتچی

مدیر پنل: دکتر محمدرضا آهنچیان

به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در ساعت برگزاری جلسه می‌توانند از طریق لینک زیر در این جلسه مجازی شرکت فرمایند.

ورود به جلسه مجازی

لطفاً برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی از مرورگرهای Google Chrome، Firefox و یا Safari استفاده نمایید.

 


نظر شما :