پنجمین پیش‌نشست علمی همایش مجازی ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران برگزار می‌شود

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶ کد : ۱۹۴۲۹ مهمترین اخبار خبر و اطلاعیه
تعداد بازدید:۳۰۱۸

برگزاری پنجمین پیش‌نشست علمی ‏همایش مجازی ابعاد انسانی- اجتماعی کرونا در ایران
به کوشش پژوهشکده دانشنامه نگاری

به اطلاع می‌‏رساند پنجمین پیش نشست علمی همایش ابعاد انسانی-اجتماعی کرونا در ایران؛ به کوشش پژوهشکده دانشنامه نگاری با موضوع: «کرونا، بازار کار و استراتژی‏‌های سازمانی» در روز دوشنبه 15 اردیبهشت‌‏ماه 99 از ساعت 16 الی 18 با حضور سخنرانان زیر:

  • دکتر نادر سیدکلالی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «استراتژ‏ی‌‏های کسب و کار در زمان بحران کرونا».
  • دکتر لیلاسادات زعفران‏چی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «بحران کرونا، بازار کار و دورکاری».
  • دکتر الهام ابراهیمی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «تأثیرات پاندمی کرونا بر فرآیندها و نگرش‏‌های منابع انسانی».
  • دکتر فرزانه میرشاه ولایتی استادیار پژوهشکده اقتصاد و مدیریت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛ با موضوع: «فنّاوری‏‌های توانمندساز دورکاری در دوران کرونا و پس از آن».​​​​​​

به صورت مجازی برگزار می‏‌شود. علاقه‏‌مندان برای شرکت و دسترسی به جلسه مجازی فقط در روز و ساعت برگزاری جلسه می‏‌توانند در این جلسه مجازی شرکت فرمایند.

لطفاً برای بهره بردن از تمامی امکانات جلسه مجازی از مرورگرهای Google Chrome، Firefox و یا Safari استفاده نمایید.

لینک دانلود فیلم همایش به زودی در صفحه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

 


نظر شما :