مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش میراث باستان‌شناختی تمدید شد

۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۳ کد : ۲۲۷۴۰ خبر و اطلاعیه اعلانات
تعداد بازدید:۴۱۳
مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش میراث باستان‌شناختی تمدید شد
مهلت ارسال چکیده مقاله به همایش میراث باستان‌شناختی تمدید شد

براساس اعلام دبیرخانۀ همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی، با توجه به استقبال پژوهشگران از همایش و نیز درخواست‌هایی مبنی بر تمدید مهلت ارسال چکیده مقاله، به آگاهی می‌رساند پژوهشگرانی که تاکنون نتوانسته‌اند چکیده مقاله خود را بفرستند، می‌توانند چکیده مقاله خود را تا 5 شهریورماه 1401 به نشانی ایمیل همایش بفرستند. با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری همایش، امکان تمدید دوباره برای ارسال چکیده مقاله نیست.

پژوهشکدۀ زبان‌شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به همراه پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری با هدف پرداختن به پیشینۀ شرق‌شناسی و آغاز کاوش‌های باستان‌شناسی در ایران و نیز پاسداری و فرهنگ‌سازی برای حفظ این میراث باستان‌شناختی و جلوگیری از رنگ‌باختن این گوهر درخشان بر آن است تا همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی را با همکاری سازمان‌ها و نهادهای علمی به دبیری علمی دکتر سیروس نصراله‌زاده و دبیری اجرایی دکتر شاهین آریامنش در ۱۵ و ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ برگزار کند.

وبگاه همایش: https://www.ihcs.ac.ir/cahrini/fa

ایمیل همایش: cahrini@ihcs.ac.ir

گفتنی است روند دریافت شناسۀ ISC برای همایش میراث باستان‌شناختی و بازخوانی هویت ملی ایرانی، از نگاه غربی، از نگاه ایرانی در حال انجام است.

کلید واژه ها: همایش باستان باستانشناسی باستان‌شناختی میراث فرهنگی ایران تاریخ زبان فارسی فرهنگ


نظر شما :