آخرین نشست از دوره سوم هیأت امناء پژوهشگاه برگزار شد

۰۴ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۱۴ کد : ۱۶۲۲۶ خبر
تعداد بازدید:۱۲۷۷
آخرین نشست از دوره سوم هیأت امناء پژوهشگاه برگزار شد

آخرین نشست از دوره سوم هیأت امناء پژوهشگاه در روز 27/09/1396 برگزار شد. در ابتدای این نشست که با حضور کلیه اعضای هیات امنا برگزار شد، دکتر قبادی، رئیس پژوهشگاه و دبیر هیات امنا، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی و روندهای اجرایی در پژوهشگاه، هیات امنا را به عنوان رکن مهم این موسسه معرفی کرد و بهره‌گیری ازحمایت‌ها و راهنمایی‌های آن را فرصت مغتنمی برای ارتقای سطح فعالیت‌ها دانست. در ادامه، دکتر توحیدلو (رئیس پژوهشکده کاربردی‌سازی علوم انسانی) و دکتر پارساپور (مسئول بهسازی کتابخانه مینوی) گزارش‌های پیشبرد طرح «توسعه سواحل مکران»، «جشنواره پایان‌نامه‌های برتر در حوزه تولید و اشتغال» و «فعالیت‌های کتابخانه مرحوم مینوی» را ارائه کردند.

پس از آن، دکتر قنبرلو (مدیر نظارت و ارزیابی) گزارش روند اجرای برنامه توسعه راهبردی پژوهشگاه و کارنامه نیم دوره اجرای این برنامه را ارائه کرد و پس از شنیدن نظرات و رهنمودهای اعضای هیات امنا در زمینه ارتقای فعالیت‌ها پژوهشگاه در چارچوب این برنامه، این هیات به بررسی دستورهای جلسه پرداخت و آن­ را تصویب کرد.

پس از اتمام گزارش‌ها، دستور جلسه مطرح شد که بر اساس نظر اعضای هیات امنای پژوهشگاه، مقرر شد مصوبات برای تائید وزیر و رئیس هیات امنا و ابلاغ به پژوهشگاه به دفتر وی ارسال شود.

لازم به یادآوری است دوره سوم هیات امنای پژوهشگاه از سال1392 تا کنون با حضور اعضای حقیقی شامل: آقای دکتر ابراهیم عزیزی، آقای دکتر غلامرضا مصباحی مقدم، آقای دکتر جعفر حبیب­زاده، آقای احمد مسجد جامعی، آقای دکتر محمد آقا نهاوندیان، خانم دکتر سیده فاطمه طباطبایی و اعضای حقوقی شامل: آقای دکتر عبدالرضا باقری، آقای دکتر سید ضیاء هاشمی، آقای دکتر سعید رضائی و خانم مهندس فهیمه یحیایی آغاز شد که تا کنون 8 جلسه برگزار کرده است.

 


نظر شما :